«ابد و یک روز» در کتاب‌های درسی دبیرستان  

در حالی که روزهای پایانی تابستان امسال را پشت سر می‌گذاریم و بسیاری از دانش‌آموزان خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند، رسانه‌ها و عوامل فیلم «ابد و یک روز» از ورود این فیلم به کتب درسی آموزش و پروش خبر دادند تا پس از «کمال الملک» علی حاتمی و «بچه‌های آسمان» مجید مجیدی، «ابد و یک روز» سومین فیلمی باشد که به کتب‌های درسی راه یابد.

در کتاب‌های آموزشی دوره دبیرستان، بخش‌هایی از فیلمنامه‌های «کمال الملک» و «بچه‌های آسمان» آورده شده بود تا دانش‌آموزان بیشتر با سینما و ادبیات نمایشی آشنایی پیدا کنند.

اما امروز برخی رسانه‌ها از ورود فیلم «ابد و یک روز» به کتب‌های درسی خبر دادند تا دانش‌آموزان پس از تماشای فیلم سعید روستایی و در قالب «گفت‌وگوی کلاسی» با یکدیگر بحث کنند و بیشتر با معضل اعتیاد آشنا شوند.

«ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، ریما رامین فر و. برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و 9 سیمرغ بلورین را در بخش‌های مختلف دریافت و با اکران در نوروز 95 بیش از یازده میلیارد تومان کرد.


کافه بارونی روز» ,«ابد ,فیلم ,درسی ,دانش‌آموزان ,سعید روستایی ,کتب‌های درسی ,«بچه‌های آسمان» ,«کمال الملک» ,فیلم «ابد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیزیوتراپی معجزه دلــــــــــــــــــــــــ نوشته های مـــــــــــــــن چگونه بدني زيبا و خوش فرم داشته باشيم دانلودستان دکتر مهران ایزدفر دانلود فیلم و سریال رایگان روزهای سردرگمی یه زن تنها اجناس فوق العاده